Att ingenting ska gå rätt för mig :O

Jösses vad allt kan vara krångligt ibland! :O Idag har jag ju tagit ledigt från skolan för att gå till läkaren. Men när jag kommer dit så säger dom att jag ska till skötreskan och kolla synen och blodtrycket bara. Jag som trode att jag skulle gå till läkaren och få alla papper ifyllda. Men ist får jag en annan tid nästa vecka. Så jag får ta ledigt från skolan IGEN!!!
 Då har jag precis fått min klass så vi ska göra massa roliga saker tsm å de kan jag inte vara med på :( Så nu är jag riktigt sur. Och jag sak ju ta ledigt mer för att gå till tandläkaren och åka till Finland oxå. Jag vet ju inte ens om jag vill åka till USA :S jag är verkligen förvirrad nu.....
 Det är ju världens chans att få komma bort och lära sig engelska och allt men är det verkligen värt allt? Är det värta att man måste börja om på gymnasiet med en helt ny klass? Är det inte bättre att avsluta gymnasiet och åka efter på College?
 Allt har varit så bra nu dom sista veckorna men nu är jag bara förvirrad igen :S Det hjälper ju inte att mamma & pappa är på mig hela tiden. Pappa har bokat resan till franska rivieran och tänkter lämna mig här i sverige hos mamma. Att han ens tänker på att jag ska bo hos mamma! :O

Aja ikväll blir det släktmiddag i Rävlanda :) mysigt! Undrar vad jag ska ha på mig :S?
 Imon får jag även min klass :D Superkul!!!:D

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du hittar nog fina kläder ska du se! hur länge ska din pappa vara borta då? pusspuss

2008-08-27 @ 16:01:39
URL: http://silverskeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0