Ingenting gick rätt!

Imorse gick ingenting som det skulle. Jag orkade inte göra i ordning mig och eftersom att vi skulle till en ö och det skulle regna så jag sminkade mig inte lr nåt. Slängde bara på mig ett par jeans och en tjocktröja.
 När jag kommit så långt som till Landvetter så pajjade bussen såklart. Felet var ju inte precis farligt men vi va tvungna att gå av och byta buss.Blev jätteiriterad för de :P Och när jag väl var på väg mot Göteborg så var det kö på motorvägen :O Jag blev ju nästan galen! Aja jag var bara sen 5 minuter iaf.
 Vi åkte till Vrång ön idag. Det var mysigt men det regnade. Men vi hade jätekul med lärarna och alla elever:D
 Vi fick oxå önska vilka vi skulle vilja ha i samma klass. Så jag önskade några st. Fick oxå reda på att alla bratskillar vill gå handel så dom kommer gå i min klass. Men ska jag vara ärlig så verkar dom inte så himla konstiga endå xD Den ena är desutom riktigt jävla snygg :O Asså sjukt snygg! xD haha! fjortisvarning!!!! Men det var iaf roligt idag och en å annan skämde nog ut sig lite xD Eehm Rosenström tex xD
 
Kom tillbaka till stan vid 15.00 och ´jag missade bussen precis. Den var ju typ bara 20 meter ifrån mig:O  Blev ju lite sur då eftersom att jag fick vänta :P hatar att vänta! Men träffade Linus på bussen hem så hon hängde med mig hem och vi gjorde kladdkaka :) som vanligt nästan xD Å vi lyckas aldrig :O
 Nu har jag och pappa kört hem Linus men jag ska träffa henne vid 20.30 och ta en sväng på elljuset igen ;) det är riktigt skönt att sticka ut och springa faktiskt :)

Har ju tänkt mkt på USA de senaste dagarna och jag har funderat på om jag verkligen vill åka. Men nu dom sista dagarna så har jag faktiskt inte velat åka men nu har jag ändrat mig. Är så fövirrad! Men jag antar att det hör till lite? eller?

Aja mina tankar kanske blir klarare när jag sticker ut och springer :D

Hasta la vista!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va duktig du är som springer :9 vad gjorde rosenström? och varför tvekar du på usa? pussar

2008-08-26 @ 19:57:11
URL: http://silverskeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0