Mycket sänderslaget idag :P

I morse satte jag klockan på kl 10.00. Duktigt va? Jag måste ju vända tillbaka dygnen nu när skolan börjar på torsdag. Och eftersom att jag inte har något att göra så är det pest och pina att g upp så tidigt på morgonen.
 Pappa fick för sig att han skulle tvätta mina fönster fast det igentligen ä in min uppgift att göra. Men jag sa ju absolut inte nej till det. Vem skulle säga nej till att någon annan städar åt en? :O Men dum som jag var så tänkte inte jag på att jag  precis städat inomhus så när pappa väl var klar med fönstrerna och dom va fina och glansiga var det inte lika fin innomhus kan jag säga. Så nu måste jag städa! Helst innan skolan börjar oxå. Tack så himla mkt pappa! 
 Helt plötsligt bara såsär så brakade mitt skrivbord ihop så jag övertalade pappa om att vi skulle åka på en gång och titta på möbler i Borås.
 Ojdå glömde säga att pappa oxå hade pajjat min taklampa när han skulle tvätta fönsterna. fråga mig inte hur han gjorde eftersom lampan sitter lååångt ifrån ett förnster. 
 Vi åkte iaf till Borås och min favorit möbelaffär Mio men hittade inget bra där. Så vi åkte till Porsche ist och provkörde en 911 :D min favoritbil så jag kunde absolut inte klaga :D
 
Sen gick jag och pappa in i en rätt underlig affär med massa möbler och grejjer från Thailand. Dom har verkligen massor av fina möbler som är gjorda av någon speciel rot. Haha nu ska vi inte prata mer om sånt. Men iaf så när jag gick omkring där så hittade jag den perfekta födelsedagspresenten till Louise så den köpte jag. Hon fyller inte år föräns i slutet av oktober men  vad gör de. :P haha

Sen när jag kom hem så tränade jag en halvtimma ungefär. Min kondis förbättras och musklerna oxå :D

Längtar massor tills skolan börjar :O Bara 2 dagar kvar :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mkt duktigt, men gumman satsa på 7 istället ;) haha och det är väldigt bra att du tränar :) Oh vad ska louise få? :D Saknar dig, måste ses snart pusspuss

2008-08-20 @ 19:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0