Usch!

Idag mår jag verkligen inte bra. Jag gick och la mig klockar 3 inatt eftersom att jag pratade i telefon en stund. När jag gick och la mig va jag även jättehungrig men orkade inte gå ner och äta så jag somnade hungrig som bara den. Och när jag inte äter ordentligt så får jag typ frossa å grejjer så där har jag legat i min säng och mått dåligt iantt.
 Och när jag skulle duscha och ta schampo så orkade jag knappt hålla uppe armarna. Har aldrig vart så trött i hela mitt liv. Men ska åka in till stan om en stund och då blir det en extra stark latte till mig.
 Ikväll är det kräftskiva det ska bli askul! Om jag inte sommnar då. 

 Nu ska jag dra till bussen :)
 

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha så kul ikväll sötnos!

2008-08-23 @ 11:25:30
URL: http://silverskeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0