Trött nu

Igår kväll kom Louise hem till mig för hon ville att jag skulle slinga hennes hår.  Vi satt läänge och pillade upp håret ur dendär mössan som kommer med. Sen blandades det färg åsså började vi. Allt gick ju bra ända till hon skulle böja sig över badkaret och då slog hon i huvudet jättehårt. Louise blev kissnödig så hon sprang till toaletten åsså satt vi där och skrattade, hon på toaletten och jag på golvet framför. Haha aja men håret blev faktikst bra. Jag brukar alltid va så rädd när jag sak bleka folks hår eftersom nästan vad som helst kan hända men det blev ju snyggt denna gången iaf.
 Louise sov hemma hos mig till idag. Hon låg mig hela natten typ. haha!

Idag blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag hade ju tänk åka in till stan och ta en fika men Louise stannade länge så de blev inget med de. Sen när kl va 18.00 fick jag för mig att vi skulle ut och springa i ösregnet. Så jag fixade fram lite kläder som louise kunde låna sen sprang vi ut. Vi sprang 2,5 km, de va skönt men ganska jobbigt. min kondition har fallit nu under sommaren nu när jag inte dansar.

Aja nu ska jag ta och slappa lite med en kopp the frmaför tvn lr så tar jag min nya bok och läser. Och imon blir det Rix Fm festival så jag ska in till stan. Kanske vi syns där :D
ciao!Louise har mössan klar och ska snart färgas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0