Tom & förvirrad

Jag känner mig helt tom... Vet inte om jag vill eller inte vill. Ska jag ta chansen? eller ska jag vänta tills efter gymnasiet?
 Jag vet verkligen inte vad jag ska göra. När jag tänker på det så känner jag mig helt tom. Det är som att det inte finns något i mitt huvud :S vad gör man? 
 Antar att jag borde prata med någon. Men vem? Det är ju inte alla som fattar.
Jag har det bra nu ska jag verkligen ge upp det då?
 Jag har alltid lärt mig att man ska avsluta det man har påbörjat så fort som möjligt. Om jag åker så gör jag ju inte de :S
Är jätteförvirrad och vet inte alls vad jag ska göra.

Åka, Inte åka, Åka, Inte åka......jag vet verkligen inte. Och tiden stannar ju inte precis. Jag måste bestämma mig. Men tänk om jag ångrar mig? vad gör jag då? Vill jag verkligen leva med det isf?

Aaaah jag blir galen :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0