Snart börjar skolan igen :D

Nu har det inte vart så mkt bloggande på ett tag. Men jag har haft så mkt att göra och så har jag haft så roligt att jag inte hunnit blogga nåt. Rix fm & Takida va jättebra verkligen så roligt som jag hade då har jag inte haft på länge. Har vart mkt med Louise denna veckan och det ska jag oxå vara idag.
 Vi ska ta en sväng till Allum och köpa lite skolsaker eftersom att skolan börjar nästa vecka. Nästa vecka!!!! Tänk att sommarlovet har gått så fort. Pappa kör oss till Allum eftrsom att Louise inte har några pengar att åka buss med. Det är inte klokt va de är dyrt att åka buss. Aja jag skulle igentligen köpa en alemnacka från Ordning & Reda men de är ju lika bra att köpa en nu när jag änd är i Allum och kan få en billigare :P

Aja nu ska jag dra till Allum

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0