Seegt!

Jaha nu sitter jag här på centralen och väntar på Olivia. Känner mig skitluffigsom sitter här så jag går nog till ett café snart tror jag. Men fick inloggningsgrejen av en gammal tant så jag behövde inte betala nåt :P
 Slutade vid 11.40 förutså då gick jag hit en stund. Vi har haft en lååång genomgång av massa information. Vi körde flörtleken och massa andra lekar oxå xD Tog oxå en latte inne på NK på rasten. Det får INTE bli en vana!!! PÅMINN MIG OM DET!!! Det blir ju väldigt dyrt i längden. 
 Olivia kommer om typ 40 min :O vadfan ska jag göra då? ännu mer latte kanske? haha! Hon måste komma nu för jag börjar bli nervös inför imon :S haha:P Jag ska ska sova i robins systers rum tydligen. Och jag måste dra hem vid 11på morgonen. Pinsamt å gå upp när han föräldrar är hemma :O!

Haha aja Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: vicky

mmm.men dyra lattar är extremt goda:P

2008-08-31 @ 22:27:12
URL: http:// mmmbopbadubadop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0