SATS!

Haha jag som är efter visste ju inte att SATS fanns i Göteborg. Men nu när jag äntligen vet funderar jag på att börja träna där. Men eftersom jag kommer att dansa 2 ggr i veckan á 1 tim 30 min så vet jag inte riktigt om jag hinner lr behöver de. Kommer ju bli en hel del plugg men de hade ju vart kul om man hade nån med sig. Dom har jättebra gruppträningar som skulle vart jättekul att gå på. SATS har ju riktigt bra rykte så jag antar att dom e bra.

Men de hade ju kännts bra om man var en såndär människa som folk alltid säger ``Hur orkar du?!´´ till hela tiden :P Skulle faktikst kunna se mig som en som tar sin bag å sticker och tränar nån timma några ggr i veckan. Haha även om inte mina kompisar skulle se mig som de xD

Vill ha nån med mig som oxå vill träna :) funderar oxå på typ power yoga lr vanlig yoga och sen verkar vattenaerobics kul :P haha oj vad mkt de finns som man kan göra.
 Aja den 31 börjar ju dansen igen så jag slipper vara rastlös så länge till.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0