Sälj på Stan!

Kom nyss hem från skolan. Det har vart en bra dag.
 Vi fick i uppgift att gå i grupp och sälja massa saker som lärarna gett oss. Det var b.l.a en servett och en julgranskula. Inte spec lätt att sälja men vi lyckades. Vi ålde servetten för 20 kr!! Och en bok som man kunde få gratis från västtrafik sålde vi för 70kr!! :O vi fick totalt ihop 230 kr :)
 Fick ickså min klass idag. Jag ska gå i 1A och fick nog en ganska bra klass. Bara en av bratskillarna går i min klass så han kommer säkert att byta klass. Fick inte dom bästa lärarna men det är okej.
 Jag fick nästan alla jag önskade så det är jag nöjd med.
 Imon ska vi ha ännu mer lekar för att lära känna varandra. Vi går bara 2 timma imon :) gött!! Så efter skolan ska jag stanna kvar i stan och vänta på Olivia i 3 timmar :/ Skittråkigt! Men ska kanske luncha med några kompisar. Och sen åker jag hem till mamma och sover där en natt.
Ikväll ska jag ut och springa med Louise tror jag :) Det ska bli skönt! Då försvinner alla tankarna som går runt hela tiden.

På lördag fyller Sara år och jag vet inte vad jag ska köpa till henne :S Fast jag kommer nog på en överaskning till henne. 
 Jag tycker det är så tråkigt att köpa en sak det är mkt roligare att öra något tsm så jag tänkte hitta på nåt sånt :D

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0