Rix fm festival ikväll :D

Godmorgon!
Nu är jag snart på väg till stan med Louise. Vi ska bänka oss framför cenen till Rix fm festival och vänta tills det börjar ikväll. Bara det inte börjar regna idag för då är det ju inte kul att gå på en konsert utomhus och då vill inte Louise gå heller. Men det stod på Aftonbladet att de skulle vara uppehåll precis då när Rix fm är så vi får hålla tummarna för det!

Jag har faktiskt oxå kommit på att kläderna inte tvättar sig själva. nu sitter jag här med en stor hög med kläder som jag måste tvätta. Det är nästan som att jag har flyttat hemifrån förutom att pappa lagar maten. Jag har ju eget vardagsrum, badrum, kök och sovrum. Men som tur är lagar pappa maten, jag är verkligen kass på att laga mat!

Idag har pappa iaf skrivit på alla papperna till High School Year i USA så nu kan man va lite lungnare. Spec mamma kan ju vara de. Men jag behöver fortfarande ett kort på mig där jag ler och ser någorlunda snygg ut. Tog massa kort med mamma men hon e kass på att ta bra bilder så de gick ju inte spec bra xD

Aja nu ska jag ta och fixa i ordning mig och försöka att bestämma kläder till ikväll :D

Ciao my friends! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0