Mysig dag med mamma i Göteborg! :)

Nu är jag hemma hos mamma :) Fick skjuts in til stan av Gunnar i hans grymmt fina Audi. Mamma ringde mig för hon va ledig från jobbet i några timmar så hon ville fika. Vi fikade i Kronhusbodarna. Det e väldigt mysigt där och jag & mamma går nästan alltid dit och fikar när vi är i stan. Det va skitgott med en latte verkligen.
 Sen gick vi omkring på stan lite och tittade. Vi gick in till optikern i Nordstan och bokade en tid till nästa vecka :D Snacka om att jag har längtat efter de. Sen gick vi in på Åhlens och hälsade på Jenny och jag hittade ett par skitsnygga pumps från Esprit som jag tiggde till mig :P Thank you mamma! :D

Hmm funderar på vad jag ska göra nu :P får la ta och äta å slappa lite framför tvn med Knut & Ina. LIte popcorn hade ju inte vart fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0