My week

Idag har jag städat mitt sovrum. Det behövdes kan jag ju säga. Sen tog jag mig en dusch och nu sitter jag här. Om några timmar kommer mamma en stund.
 Tänkte skriva lite om vad jag ska göra denna veckan. 
 
Mån: Stanna hemma och fixa lite. Träffa mamma
Tis: Tänkte kanske åka till stan och ta en fika med en kompis
Ons: Rix Fm festivalen med Linus
Tor: Optiken och sen titta på Takida med Linus
Fre: Ta en fika i stan och sen åka hem till mamma
Lör: Då åker jag tillbaka till pappa för att gå å en kräftskiva hos Lena & Odd och träffa massa folk som jag inte har nån aning om vika de är :S fast har tydligen träffat dom förr.
Sön: hmm vet jag inte riktigt. Öppen till förslag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0