Kräftskiva!

Igår var det en rolig kräftskiva hos mamma. Mamma blir nästan aldrig full men när hon blir det så blir hon väldigt rolig med all göteborgshumor som hon säger på småländska. Så jag skrattade ganska mkt igårkväll. Vi började att äta vid 19.00 och vid 3.30 på natten va vi klara. Då hade vi ju ätit allt från kräftor till efterätt och ost. Vi fick reda på ett och annat vid matbordet som va lite roligt. Jag hade satt klockan på 9.00 imorse så då ringde den ju så klart. Jag skulle igentligen åkt buss hem till pappa men jag orkade inte så tidigt. En ung flicka som jag behöver sin sömn. så pappa hämtade mig i stan vid 13.30 så då åkte vi till Kungsmässan i Kungsbacka och köpte ett par mörkblåa chinos till mig. Tack pappa! Sen bar det av mot Onsala och min systers fiina hus med havsutsikt. Mat fanns det oxå och det var gott minsann. Träffade några amerikanare där men pratade inte så mkt med dom, bara tillräkligt för att min pappa skulle bli imponerad. Imon är det skola kl 10.30. Det kommer bli kul nu när man snackat med så många så att man inte är så ensam och förvirrad. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter väldigt mysigt och va bra att du har haft det bra! haha skönt att din pappa hämtade dig eller vad??

2008-08-24 @ 21:14:22
URL: http://silverskeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0