Imorgon är det dags!

Jag är nervös!! Jag har vart lugn hela dagen men helt plötsligt så blev jag jättenervös. Å jag har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig. Funderar på en skjorta och jeans med pumps. Men får se vad det blir.....
 Idag har jag slappat och eftersom Tony hade påpekat att de vart lite stökigt  hemma hos mig när han va här så städade jag lite. Jag behöver lixom alltid nån som säger till mig att det är stökigt annars märker jag ingenting xD Skulle åkt till Ikea men de blev ju inget med de eftersom att jag vaknade alldeles för sen enligt pappa.
 Jag undrar hur det kommer att gå när jag ska uop kl 8 på morgonen imorgon.
 Det ska iaf bli skönt att börja skolan och komma in i rutinerna igen. det känns som att allt jag har lärt mig i 9:an har försvunnit ur mitt huvud i sommar. Jag kan inte ens skriva snyggt längre xD haha 
 
Aja här kommer ett förslag på vad jag tänkte ha på mig imon!












Säg vad ni tycker om kläderna! :D

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är tony :s kläderna blir nog jätte bra :D

2008-08-20 @ 20:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0