I feel good...

Sitter här och tittar på Sex and the city. Det börjar bli en vana nu såhär på dom sysslolösa sommarkvällarna. Ändrade nyss min design på bloggen, vad tycker ni om den?
Just nu känner jag att allt är bra. Fast å andra sidan sitter en kille på msn å ger mig massa komplimanger så de e ju inte konstigt. Men nåt som är konstigt är hur folk kan reagera på olika komplimanger.
Jag tex hatar när folk säger att jag e söt och gullig. Har alltid tyckt att de e jobbigt å inte trott på folk när dom säger att jag ser bra ut eftersom att de känns falskt på nåt sätt. Även fast folk kanske menar de på riktigt. Men om dom säger att jag ser ut som en spanjorska blir jag jätteglad. Dom är ju för de mesta väldigt vackra och snygga enligt mig.
Sen är ju en komplimang bra om den handlar om att man har varit duktig och det är en bra själförtoendeboost.
Men vad jag tänker på är: Varför är vissa komplimanger så jobbiga att få? Kan de vara att självförtroendet är botten lr vad kan de vara? Eller kanske att man inte är van vid att få dom? Need an answer to that!
Jag kan verkligen reagera starkt om folk ger mig vissa komplimanger som jag inte gillar men som inte alls är elaka till nån procent.

Aja inget känns iaf spec jobbigt å allt flyter bara på. Som vanligt har jag lite problem med pappa men de e ju inget ovanligt.
 Alla papprena från STS börjar bli lite smått klara så snart ska dom skickas iväg till USA antar jag. Åker till mamma på onsdag för att fixa de sista.
 Måste också säga att jag är otroligt sugen på att ha en kille nu såhär när dom kalla höstdagarna ligger framför oss. Tur då att gymnasiet börjar så att man träffar lite nytt folk. Om inte annat kommer jag ju träffa nya folk på foxtrott, bugg & valsen. DeT är ju en ungdomsgrupp så jag har ju några chanser iaf.
 Nu ska jag titta klart på Sex and the city sen blir de nog sängen och en bra bok som kallar. Har faktiskt börjat läsa mkt nu på sista tiden, det är verkligen ett bra sätt att koppla av på.





Ciao som min pappa alltid säger!

Kommentarer
Postat av: Freddi <3

när du säger det så är du faktis lite lik en spanjorska :O fett snyggt :D hoppas det löser sig med din pappa och ta hand om dig :D



xoxo

2008-08-05 @ 12:51:36
URL: http://fridatrorjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0