Första dagen i skolan!

Eehm jaa, vad ska man säga om första dagen i skolan?
 Kan ju berätta att jag började morgonen att göra i ordning mig. Det blev inte shortan och dom gråa jenasen. Det blev ett par blåa jeans från Vila ist och ett vanligt svart linne med en vit bolero över. Jag tänkte att dehär är nog lagom fint. Inte för fint och inte fult. Men nej du! Här ska de inte vara jeans och linne utan chinos och shorta! Haha! Ni skulle sett killarna. Det var typ 7 killar och ALLA va Stureplansbrats hela högen, med långt backslick och allt.
 Alla var jättefina och så kom jag dit bonnig som jag är. Men vi får la se hur de blir sen. Imon blir det nog dendär shortan iaf.
 Aja vi ska inte ha några lektioner på evigheter vi ska typ åka på massa utflykter till en ö och till slottskogen och lite sånt. De blir la kul hoppas jag. Vi får la se om jag blir kompis med nån av snobbarna. Alla kan ju faktiskt inte vara brats.
 Paratde inte med någon idag, men va bara där 1 timma och då pratade lärarna hela tiden. Vi fick en almenacka men jag har ju redan köpt en så dn kommer jag nog inte att andvända. Sen fick vi ett Parlino konstankort :P kommer jag inte heller att andvända. 

Imon börjar jag 9.30 och slutar 15.00 så jag undrar vad vi ska göra då.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag tror att vi har samma almenacka ;) det ordnar sig Johanna :D och btw skjorta stavas skjorta inte shorta ;D

2008-08-21 @ 17:34:01
URL: http://silverskeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0