Ensam dag :(

Idag började i princip alla mina kompisar i skolan. Alla förutom jag som börjar på torsdag. Igentligen borde jag ju tycka att det är jätteskönt att ha några dagar ledig till men jag tycker faktiskt att det är skittråkigt. Jag har ju inget att göra utan alla mina kompisar.
 Idag har jag hasat mig långsamt fram genom dagen. Fick ett sms av Louise 7.30 i morse så sen dess har ja vart vaken. Sen satte jag mig vid tvn och pappa åkte och handlade. Vad gör man då? Om ingen överhuvudtaget inte ens kan prata med en? Jag slappade frmaför tvn en stund sen tänkte jag springa ut på spåret 2,5 km men ist satte jag mig på träningscykeln och efter det gjorde jag några andra övningar. Sen vid 17.00 ungefär så kom Louise & Tony för att jag skulle få tillbaka mitt busskort. Dom stannade en stund och vi stog och pratade lite i trädgården. När dom skulle åka så funkade inte moppen så då fick dom stanna ett tag till och vänta på Louises pappa som fick hämta dom. Vi gick och tittade på grannens hästar och skrattade och skämtade lite.
 Sen kom Louises pappa och hämtade dom och moppen. Det blev mångfa skratt där kan jag säga xD

Dagen var trots allt inte så tråkig endå, fick ju skratta en hel del xD Undrar vad som händer imon? Det återstår att se ;)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: freddi

du är super duktig som tränar :D för mig har det verkligen varit tanken som räknas och därmed något kilo extra på magen :D take care <3

2008-08-18 @ 21:23:51
URL: http://fridatrorjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0