Valborg :D

Så kom Valborg å allt jag tänkte på va Festa Festa Festa :P Men NEJ jag skulle inte festa, inte de minsta. Dagen började med skola åsså sjöng vi lite å fick gå hem tidigare :D NÄr jag kom hem så kom min syster å köpte min cykel av mig så nu har jag mssor med pengar :D Sen bar de av mot staden Göteborg. Mötte min mamma där åsså körde hon mig till Lázárs dansskola :D Jag dansade salsa 3 timmar. snacka om att jag var halvt död när jag var klar. Efter sista danslektionen stannade jag och Carro kvar för att titta när dom ``braiga´´ dansade. De var verkligen askul jag fick se massor med olika danser men föll totalt för Rumba :D de va så fint å jag skojjar inte de var de sexigaste jag har sett :O Jag blev helt kär :) så nu måste jag börja dansa rumba för de va vrkligen de finaste jag sett :D Stannade på dansskolan till typ 22.00 å sen gick jag och Carro till centralen å väntade på min buss. På bussen va de självklart massa fyllon men de hade jag ju förväntat mig ;P Sen när jag hade kommit till Hindås gick Izza, Amanda, Alexandra å alla dom på bussen :P dom flesta va skitpackade så där satt jag mitt i altihop å lyssnade på vad dom sa xD JAg vet att man inte får lyssna på vad andra säger men jag känner ju dom å dom va ju fulla så de sades en hel del roliga saker xD Kom hem 23.30 väldigt sen men jag hade ju vart på dansskolan i 5 timmar nästan :O Iaf så var detta en skitrolig dag även fast jag inte fick festa :D


Nu ska jag gå och duscha ;)

Hasta la vista :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0