Nationella Prov :(

Igår startade jag och Frida en inget-liv-klubb ;) De va frida som kom på de å jag tyckte att de va en jättebra ide. Så då var våran klubb bildad. Nu sitter jag här å vänta på att klockan ska gå snabbare så att jag kan sticka till skolan.  Jag vill ju inte gå till skolan men jag villl däremot att skoldagen ska ta slut så därför vill jag komma till skolan nu.
 Idag har jag nationella prov i Engelska.  De är det muntliga provet jag ska göra å de måste jag klara för annars kan jag inte plugga i USA. Jag har sökt till att åka dit om ett år och om jag inte får godkänt så kan jag inte åka :/ 
 Aja sen ska jag och min pappa åka och handla mat till helgen för då kommer ju Julia :D Vill ni veta vad vi ska handla?
 Marinerat kött, Majskolvar, Sallad å allt som man har till, Mashmellows, cheeseballs, Cocacola och massa god frukost. :D
 Nu sitter jag å kollar på The voice på Tv å dom har en lögndetektor xD askul verkligen.  Nu såg jag att detta inlägget var väldigt tråkigt men men jag kanske inte är så rolig som jag trodde xD

Igår frågade en kompis mig hur de gick med kärleken då sa jag att de går bättre än förut :D men nu börjar jag undra om de verklgen går bättre? Jag e och kommer nog alltid vara  en liten fegis så de får jag ändra på annars kommer de alrdrig gå bra. :P

Aja slut med mitt klagande för idag :P

Hasta la vista babes


P.S igår startade jag en städfirma som heter Johan & Johanna Skrubb & Städ så ring den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0