Min nya Blogg :D:D

hihi nu när två av mina underbara vänner har en egen blogg så va ju jag tvungen att skaffa en oxå xD den kanske inte är så fin (host) men skit samma ;) 
 
Idag har de vart en dålig dag för mig :/ Vaknade typ vid 7 å hade inte aning om vart jag va nånstans xD plötsligt kom jag på de :O jag var hemma hos en helt främmande människa som jag aldrig hade vart hos förut :O detta va ju inte bra, min pappa kommer att döda mig :O Men plötsligt hör jag då ett ljud. De va väckarklockan som pep xD Hatar de ljudet (grr) Finns de någon som verkligen gillar ljudet? Trodde väl inte de.
Aja allt hade alltså vart en konstig dröm xD När jag va påväg till skolan visste jag bara att de va något som jag hade glömt. När jag kom fram visste jag exakt va de va. Jag skulle ha nationela prov i matte!!!! Provet gick pissdåligt åsså hade de hänt massa andra grejer så då skulle min absolut bästaste kompis Sara trösta mig. Hon började å snacka om Verb å massa grejer som vi hade haft till läxa igår xD Sara e verkligen bäst hon får en altid att skratta när man e ledsen :D men de e altid hon som får mig att gråta..... om jag har hållit inne med nåt hela dan åsså frågar hon hur de är med mig, så bryter jag ihop. Men iaf så e de altid hon & Louise som får mig att skratta dom kan säga nåt som inte alls är kul men jag skrattar så att jag dör endå xD




E de nån som har drömt en sån dröm när man går till skolan naken lr utan trosor?? Jag drömde de inatt å jag fattar ingenting för de har hänt massa gånger innan :P helt sjukt ju


aja ska gå och sussa nu <3<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahah men sötnos, du måste släppa ut det! annars blr man helt jävla störd tro mig xD du kan alltid komma till mig om det är ngt så får vi väl se om du skattar eller inte (L) Älskar dig, allting kommer att lösa sig alldels perfekt (;

2008-04-24 @ 22:52:05
URL: http://silverskeden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0