Inget liv :P

gick hem tidigare från skolan idag. jag hade asigt ont i huvudet å mådde bara dåligt åsså skulle jag ha min dumma lärare i tyska så jag hade ingen bra dag.
när jag satt i bilen så kollade jag på alla bilmärken på bilarna som åkte förbi xD plötsligt dök en tanke upp i mitt huvud. Vf är alla bilmärken silvriga och inte guldiga? guld e ju mkt snyggare enligt mig. :P Jag har iaf aldrig sett en bil med ett guldig märke. Tänk efter lite har ni de? mercedes, volvo, bentley, pegot......alla har silvriga märken.

Men sen kom jag å tänka på att om man börjar tänka på bilmärken så kan man ju bara inte ha något liv alls. Då blev jag ju såklart deppig för att jag inte hade något liv åsså fortsatte de så.

aja nu ska jag gå och städa för Julia min darling ska komma på fredag å då måste det vara fint här hemma :D
vi ska typ grilla med Andrea, Annelie å hennes kompis och Sara :D de kommer bli askul

Hasta la vista ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha silver är finare (L) men du har ju en bra affärside eller ngt, guldiga bilmärken! bravo (; haha :D vf gick du hem :( saknade dig på slöjden , haha vi va typ 3 eller 4 st xD

2008-04-28 @ 21:29:09
URL: http://silverskeden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0