Gothia Tower

Igår va jag på Gothia Tower å käkade räkmacka :P mums så gott :D jag å min mamma, plastfarsa, grannar från landet satte oss vi ett bord som de redan satt några andra göteborgare vid. När dom två göteborgarna skulle gå sa snubben `` Trilla inte ner nu! Ni kommer får ont då.´´ asså fan vad jag skrattade xD de va de dåligaste skämtet i universum och ändå skrattade jag nästan livet ur mig :P  Å idag va jag med min mamma på en marknad å delade ut reklam :P fick ett jättefint armband med en sten som kallas Blodsten lr nåt :S den ska tydligen göra mig lugn och om jag la den i plånboken skulle de komma mer pengar xD de kan man ju tro vad man vill om men jag tror inte att de kommer några fler pengar:P men om dom kommer så e ju de bra xD Snubben som var typ ``chef´´ fick jag oxå träffa. Han pratade väldigt tjejigt så jag var tvungen att gå därifrån för jag började skratta så mkt när han hade hälsat på mig så sa han ``nämen så förtjusande´´ xD asså tänk er en gubbe som pratar som en tjej och säger så.
Aja nog om de. Drömde inatt att jag gick omkring med jättehåriga fötter. De händer rätt ofta att jag gör de å de sägs ju att alla drömmar betyder nåt så jag undrar vad de betyder xD

Längtar så jävla mkt till hösten då ska sara hänga med mig och börja dansa :D de kommer bli askul

kyss på e alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0